Center1 CRM

Center1 CRM is de complete oplossing voor het optimaliseren van uw relatiebeheer voor het MKB, maatschappelijke organisaties en lokale overheden. Elk contact wordt centraal vastgelegd en is inzichtelijk voor geautoriseerde medewerkers. U kunt uw klantgegevens snel, gemakkelijk altijd en overal via uw CRM applicatie opvragen en bewerken. Ook kunnen specifieke organisatieprocessen snel een eenvoudig geïmplementeerd worden, gebruik makend van de standaard CRM software.

  • Gratis Center1 CRM app

Profit

Wilt u een optimale ondersteuning van uw verkoopproces met behulp van een salesfunnel en uitgebreide rapportages? Wilt u procesmatig uw activiteiten bewaken?

Non Profit

Wilt u van papieren dossiers af en een goed overzicht hebben van al uw contacten? Wilt u op de juiste wijze uw verschillende doelgroepen benaderen met nieuwsbrieven of voor deelname aan bijeenkomsten?

l

Aanpasbaar aan specifieke wensen & processen!

Cloud oplossing en uw data goed beveiligd in Nederland opgeslagen!

Modulair opgebouwd, makkelijk uit te breiden!

~

Invoer met behulp van KvK check

Koppeling met social media en eigen applicaties

Center1 CRM App gratis bij een standaard implementatie!

Contactbeheer

Beheer al uw relaties en contacten eenvoudig en leer uw relatie goed kennen voor een optimale dienstverlening.

Op de relatiekaart kunt u alle gegevens van uw relaties, prospects, partners en leveranciers vastleggen. Van adresgegevens tot financiële & commerciële gegevens en van contactpersoon gegevens tot het vastleggen van alle correspondentie en acties.

  • Haal de belangrijke relatiegegevens automatisch op met het KvK nummer.
  • Alle informatie gecentraliseerd en voor iedereen beschikbaar, afhankelijk van de in te stellen rollen en rechten.
  • Gemakkelijk segmenteren van uw relaties op basis van zelf in te stellen criteria.

Dashboards & rapportages

Krijg de inzichten en gegevens die u nodig hebt om efficiënter te werken en slimmere beslissingen te nemen.

Dashboards geven in één oogopslag inzicht in lopende activiteiten of uw eigen werkvoorraad. Standaard dashboards en rapportages zijn aanwezig. Met export mogelijkheden naar MS Excel is het mogelijk om verdere analyses te maken met behulp van draaitabellen en grafieken.

  • Elke gebruiker kan eenvoudig zijn persoonlijke dashboard aanpassen.

Marketing

Bereik uw doelgroep met persoonlijke en relevante berichtgeving.

Mailing – Zend relevante content
Verstuur eenvoudig nieuwsbrieven naar door u geselecteerde doelgroepen. Bekijk ook de statistieken van de nieuwsbrieven als: aantal geopende, aantal kliks en bounces.

Evenementen – Eenvoudige registratie van evenementen en deelnemers
Nodig uw relaties uit voor uw evenement en laat ze via uw portal of website eenvoudig aan- of afmelden voor dit evenement. Via de portal of website is het ook mogelijk dat genodigden hun eigen profiel bijhouden.

Social media – Verkrijg relevante inzichten uit social media om de juiste strategie te bepalen om uw doelgroep te voorzien van relevante content of service.
Plaats uw content op social media en meet interessante statistieken rondom uw product, dienst of merk. Monitor gemakkelijk berichten op social media netwerksites, blogs, fora, (online en offline) nieuwssites, radio en televisie.

Correspondentie

Alle documenten voor iedereen altijd en overal beschikbaar!

Creëer en bewaar al uw documenten (brieven, facturen, offertes en e-mails) op één centrale locatie, zodat al uw collega’s gemakkelijk de documenten kunnen terugvinden. Door standaard sjablonen te gebruiken, kunt u al uw correspondentie in de gewenste huisstijl creëren en versturen. Met uitgebreid zoeken is het mogelijk om documenten makkelijk te vinden.
De Office koppeling maakt het mogelijk om documenten in MS Word te creëren en bewerken. De Outlook koppeling maakt het mogelijk om e-mails eenvoudig vanuit Outlook aan een relatie of contactpersoon in het CRM te koppelen.

 

En nog meer mogelijkheden…

  • Aanmaken en beheren van uw producten en/of diensten
  • Aanmaken en beheren van projecten gekoppeld aan uw relaties
  • Het maken en versturen van facturen met uw eigen sjablonen

Bekijk alle modules   ➨

BASIS

vanaf €15

PROFESSIONAL

vanaf €45

Koppelingen:

Office & Outlook & één koppeling naar wens

Standaard bij aankoop van één van onze pakketten:

Telefonische support (werkuren)

p

Gratis updates

Dagelijkse back ups

150GB SSD bestandsopslag

Center1 CRM App

iCloud integratie

VoIP integratie

h

Office integratie

Center1 CRM app

Met de Center1 CRM app heeft u uw relatiegegevens altijd en overal beschikbaar op uw tablet of smartphone. Voor het inzien van relatiegegevens, maar ook voor het aanmaken van nieuwe bezoekrapporten of acties naar aanleiding van uw werkbezoek.
De Center1 CRM app is gratis bij de implementatie vanaf Standaard Center1 CRM.

Koppelingen

 

MS Word en Excel

Deze koppeling maakt het mogelijk om nieuwe documenten aan te maken in MS Word of MS Excel vanuit de Center1 CRM applicatie, op basis van sjablonen.

Outlook & Office365

Deze koppeling maakt het mogelijk om uw binnenkomende en uitgaande email op te nemen in Center1 CRM en acties weer te geven in uw agenda.

Social Media

Deze koppeling, in samenwerking met Coosto, maakt het mogelijk om social media te integreren met Center1 CRM. Optimaliseer uw merkreputatie en klantrelaties met behulp van de social media en analyseer social media informatie van uw doelgroep of evenementen.

Mailing

De koppeling met een extern e-mailmarketing applicatie voor het eenvoudig versturen van uw mailings of uitnodigingen voor evenementen (>500 mailings per keer).

Financiële pakketten

Deze koppeling maakt het mogelijk gegevens uit uw financiële systeem te koppelen aan relaties of (contact)personen in Center1 CRM. Hierbij valt te denken aan gegevens over openstaande facturen, omzetgegevens en kredietlimieten.

Website/portal

Deze koppeling maakt het mogelijk om informatie uit Center1 CRM (beveiligd) weer te geven op uw website of portal. Verder kunnen relaties inloggen om hun profielgegevens, als NAW gegevens of interessegebieden, aan te passen of zich aan te melden voor uw evenementen.

Urenregistratie app

Met de Urenregistratie app kunnen u en uw collega’s gemakkelijk via tablet of smartphone uw gemaakte (project)uren registreren en inzien. Hierdoor krijgt u een goed inzicht in het budget en de status van projecten.

Maatwerk

Center1 CRM is modulair van opzet. De basis modules kunt u uitbreiden met andere voor u interessante modules.
Wij ontwikkelen de Center1 CRM software zelf op basis van SCRUM, hierdoor kunnen wij flexibel inspelen op uw specifieke wensen. Mocht u specifieke wensen hebben voor uw CRM systeem, neem dan gerust contact met ons op.

Voorbeelden maatwerk:

Vrijblijvende demonstratie

Wij geven u graag een vrijblijvende demonstratie van Center1 CRM. Op deze manier komt u gemakkelijk en snel te weten welke voordelen te behalen zijn met deze oplossing voor uw organisatie.

Meer informatie?

Bovenstaande informatie is maar een korte beschrijving van de mogelijkheden. Omdat uw bedrijf uniek is, heeft u vast vragen over Center1 CRM in combinatie met uw huidige bedrijfsvoering.

Informatie aanvragen   ➨